2010-08-14
 23:03:16

...

Ida, sluta ljug för dig själv..


Ibland önskar jag att saker var enklare än vad
dom är.. :P


mills

handlar det om de vi pratade om igår?

Isåfall, det löser sig hjärtat!! <3


josse

ida du måste skaffa dig en pojkvän!! haha <3


fiie

haahah eller hur josse, hon behöver sig en karl som kan göra henne glad ;D


pontus

Ida behöver SEXX!!!


ida

Mills : Jajo, de gör nog det <3



*Jossan & Fie* Hhaha, det är nog så ;) Får hitta nån som står ut med mig (A)



Pontus Pang på rödbetan där ja.


sebastian

hahahahaha, pontus ditt jävla mongo. Så säger man inte till damer.


Sara

jag tror inte att ida behöver sex.. behöver hon det, skaffar hon sig det. tror Ida behöver en boyfriend. Har jag fel? ;)


ida

fattar inte hur ni kom in på att prata om pojkvän & sex? xD Men javisst en pojkvän hade väll suttit fint.


fiie

har du inte lagt in en stöt hos han Robin än? eller är han svårt flirtad?


ida

diskuterar inte mitt privatliv med er ;* Köss & Godnatt


<3

hjärtat, jag finns här <3


Svårflirtad_90

Puss :)


Ida

KÖSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: