2010-08-07
 00:10:51

Doktorn & ljusfest

Det har varit en lång dag!
Åkte in till Ängelholm och mötte upp mamma
& Elisabeth på EH. Dom drack kaffe och jag
en miniral vatten. 24kr för något som smakar som
vårt sodastremade vatten där hemma. hmm?

Sen gick jag & mamma till Swedbank och fixade
ID-kort och internetbank till mig :)
Sen gick vi till doktorn vid 1 tiden. Ska dit på torsdag
igen och ta massa tester. Kunde inte göra det idag
bara för att jag hade tagit min medicin :S Första gången
på 18 år någon har sagt det.. wierd :S

Nu på kvällen åkte familjen in till Ängelholm och
skulle glo lite på ljusfesten. Mötte Niklas, Melanie och alla
andra direkt, så följde med dom (: Toknissar! haha..

Nu ska jag snart sooova :D Men, Jag dissar STARKT
att sova ensam.


Anonym

finaste



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: