2010-04-05
 23:17:21

Vart tog lovet vägen?

Mina underbara vänner får mig på bra
tankar, men så fort jag ska sova kommer alla dom
dåliga tillbaks.
Imorgon är det skola igen, ett helt lov har gått.
Känns skit konstigt, och jätte jobbigt. Trodde detta
lovet skulle bli de bästa i mitt liv.. Tänk, de var det
sista lovet i mitt liv. Och de blev fruktansvärt! Har
aldrig haft tur på mina påsklov.

Allt var perfekt för 2 veckor sen. Nu vill jag inte vara ensam
längre..

Ska söka till högskola imorgon!
Vad blir det?
Halmstad
Lund
Göteborg
Karlstad
fler?

Så ja, Festa på fredag? BEHÖVER DET!


Pontus

Du behöver inte vara ensam <3


Anonym

lund ^^


Frida

Du är värd så mycket bättre gumman!!!! <3


Jesper

Kom upp hit till Jönköping! :D


Ida

Åh, de hade varit kul :D:D


Jonas

LUUUND :D



PUBLICERAT: 2010-04-08, 13:54:08 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: