2010-04-19
 21:03:29

Vänskap <3

Behöver dig. Mer än någonsin. Hör du mig?
I torsdags när jag höll tal inför klassen om min
dagbok, tänkte jag på dig varje sekund. Du var
och är min bästa vän, det kommer ingen kunna ta ifrån oss.
Mitt liv ändras hela tiden, hinner knappt få tid till att
bearbeta det. Ena stunden älskar man, nästa sekund hatar
man. Vill älska. Ge mig!


Har inte alls mått bra idag.. Halsen som krånglar "/
Tobias läste saga för mig igår, så jag somnade gött iallafall!

Får så äckligt dåligt samvete. Har mått kasst i en vecka nu, så
har inte kunnat träna. SATANS SKIT. Känner mig lat.
Från de ena till något annat, fick min efterlängtade plattång
idag. Det tog ju inte alls en evighet. Jag vet att du inte bryr dig
längre, men visa respekt för fasen.

Mina vänner är inte dom normalaste ;) Men gudarna ska
veta att jag älskar dom!
Niklas till vänster, my homie <3


Swepa

Var sagan bra? (A) <3



PUBLICERAT: 2010-04-20, 15:19:12 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Ida

Jätte bra (A)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: