2010-04-25
 15:58:23

Utekväll med syster

Hade mycket trevligt igår!
Åkte hem till systra min vid halv 7.
Sen kom Henrik vid 7. Fick ett glas sjukt gott vin!
Sen fick man en rosa pantern, min favorit! Smakar som
jordgubbs oboy! namnam! Sen shottade vi lite.
Sen stack vi till restaurang City och åt. Kebab tallrik (Y)
Efter det yrade vi lite ner mot stan och hämtade ut pengar.
Sen blev det Toppan :D Spelade biljard (Y) Lagen var:
Jag vs Emma & Henrik. Första rundan vann dom när jag
hade 1 boll kvar, andra rundan vann jag (Y) duktig Ida!
Sen träffade vi Emma & en tjej till som jag inte kmr ihåg namnet på..
Sen kom Nisse, Amelie och Emelie :)) Med dom gick vi till Salon!
Där träffade jag min bästiiis Niklas Stockhausen! <3  Träffade
massa utanför där, bla Micke & Viktor Börjesson som jag inte har sett på
år och dar. det var planerat att jag skulle få skjuts av pappa hem, men
han var skit trött så jag fick ta bussen. Kan säga som såhär.. Jag kände
inte mina fötter när jag kom hem. Fy fan vad jag frös.. minus grader ju.

Grattis Saga! <3
Bakade precis chokladmuffins :D SMAAKAA?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: