2010-04-02
 00:05:56

Treat your girl right...

...or another guy will.

Sitter och pratar med Teuta i telefon :)
Sicken Pärla GRR ;D hahaha! vi pratar lite om högskolor :D
Det ska bli så himla spännande att komma till en ny skola och
träffa nytt folk!
Men innan dess äre ju sommarlov!! Vad händer då?
Festivaler, grillfester, utflykter, och ännu mer fester! :D

Pratade med Niklas innan, han ville dra med mig
ut imorron. Men är riktigt pank nu >.< Men
han sa att han kunde bjuda (A)
Ska försöka träffa Pontus i helgen också :) & Flickorna! <3

Som alla kanske vet, så har Teuta ritat min blivande
tatuering, och jag är riktigt exalterad över att få göra den :D


Kevin Rudolf - She can get it



Johan

så söööööt du e


Ida

Tack, de samma :)


Alexander

Snygging :) Jag vill också tatuera mig!


Sara L

Jag känner en som är jävligt billig, om man känner mig ;) och sketa bra! Kan skicka en länk på msn :D pusss sötnos<3


Pontus

Får hål i tänderna när jag tittar på dig ;)


Ida

Alexander ;*



Sara; Wie :D Ja, länka!!!<3



Pontus: Tsssh, äre en replik du snott från dassboken eller? ;) saknar dej putte <3


Anonym

JAG ÄR BÄST /jack


Ida

Hahahahaha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: