2010-04-22
 15:03:56

Teckenspråksshow (Y)

Attitydproblem, deal with it.

Lova mig ingenting du inte kan hålla.
Lova mig inte att du kommer finnas där
förevigt när du inte gör det, lova mig inte kärlek
när du slutat älska mig.

Förmiddan var chill ;) Var på teckenspråksshow
med teckenspråket. Så jävla duktiga dom var!
Grymt imponerad. Känner nästan för att vidarutbilda mig
i teckenspråk.
Vid 12 tog jag tåget till Ängelholm och mötte
upp mammsen. Vi åt lunch och gick en hel jävla mil till
Citykliniken. Har haft kramper i magen ett tag nu, så var
tvungen >.< Han klämde och kände och tog massa prover.
Så förhoppningsvis får jag veta nästa vecka hur de gick?

Har asont i huvet, så ska lägga mig på sängen och glo
på film. Imorron äre nationellt prov i svenska B, ser INTE
fram emot det. KÖSS





Sebastian

vackra tös!


Klara Malm

Kan se det framför mig, Du som teckenspråkstolk lr något. Du har mimiken och du tecknar fint! puss


Swepa

Du får krya på dig sötnos <3



PUBLICERAT: 2010-04-22, 21:58:45 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Jesper

Krya på dig och lycka till imorgon! :D


Ida

Tack Tobias och Jesper <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: