2010-04-15
 22:50:07

Tack, men nej tack!

Tack men nej tack. Saker som får
en att må dåligt ska man undvika, är det inte så?


Åhh, förmodligen ska jag, Emma, Linnea G och Malin
till Öland i sommar och tälta :D På kappeludde nära borgholm!
Sjukt bra festställen ;D Så de blir sola och bada på dagen
och suuupa på kvällen ;D MYS!

det är FFÖR mycket nu känner jag. Vill bara ta en paus (Y)
Du gör mig glad <3

Hade nationellt prov idag :)))) Muntligt i Svenska B :)
Ämnet var "oss emellan". Jag skrev om min dagbok :)
Sånt som stannar mellan mig och min dagbok ;) hahaha, fick goa kommentarer
efteråt :D men ja, jag e rätt flummig jag vet :*


Togs när jag var påväg till bussen för några dagar sen,
Det var väldigt dimmigt ut ;o


Linnea, du är min bästa vän! Alltid du och jag <3 Syster!


Pontus

Vackra tös


linnéa <3

älskar dig med syster <3


bimbobralliis

Är den första bilden spegelvänd eller är jag knäpp? :O


Ida

Nej det är den inte ;o Jag fotar bakom mig, så det är som om man går mot mig från bussen ;D


bimbobralliis

haha då fattar jag ju :D när ska vi leeeeka? :)


Ida

Duktigt :D

Ja, när ska vi? :O Vi ska ha MYSKVÄLL snart <3<3


bimbobralliis

Hmm vad gör du ikvääääll? :D jaa<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: