2010-04-26
 18:34:50

I'm a bitch I'm a lover

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a saint
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way


Riktig mysdag idag! Var ledig från skolan.
Så jag och Dessan träffades vid 1 i stan.
Vi gick till gymmet, och var där lite mer än en timme.
Vi har sjukt kul när vi tränar. Haha,
Vi stod vid hantlarna, och gjorde lite övningar.
Jag såg sketa cool ut med mina 2 kilos hantlar ;)
Så såg jag att en kille kikade på mig hela tiden. Jag emh..
sjunger mer lite till musiken och gör mina små övningar med
i takten ;) så. han tyckte väll att de såg kul ut ;D sen gick han
förbi mig och frågade "går det bra?" och gjorde en sån där ful
flirtblinkning. HAHAH jag svarade artigt iaf: " JAJJEMEN :D"
Sen skulle han stå bredvid mig med sin hantlar.. Såg inte hur många
kilo det var.. men en HEEL DEL över mina 2kilos iaf (A)
sen pratade han liiite till, hahah sött.
Ajja, kul när killar försöker flirta när man står helt svettig och stor
garvar åt Dessan. (Y)

Ajja, sen sooolade vi.
Varmt ute idag juu :D Är bruner igen (Y

 


Anonym

Du e snygg


Frida

Helt ärligt, när jag såg/träffade dig första gången

på crom trodde jag du var en bitch xD



Du är öööver häärlig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: