2010-04-16
 16:53:24

Fan nu jag kan inte skriva fan!!

Igår pratade jag och Dessan om datorer.
Hon berättade om en laptop hon hade innan,
och en gång flög hennes F knapp åttahelvete xD
Henners första kommentar: " FAN, nu kan jag inte skriva fan!!!!!"

Igår pratade jag med Tobias, och han frågade om jag var pömsig.
Asusual skrattar jag när någon säger pömsig och förklarar
att det betyder att man är trött/utmattad efter sexuella aktiviteter ;)
Idag fick jag ett sms av många (A) där det stod:
" Googlade pömsig idag och du hade rätt ;( Nu är min barndom förstörd"
Så sööööööööööööt!

Btw, har övertalat honom till att skaffa blogg ;D
Så nu måste ni läsa den lika snäll som ni läser min.
---->SWEPAS BLOGG!
<----


Vill ha sommar <3


AA

Snyggo ;)


AVem

Snyggo ;)


Tobbe

Godmorgon. :)

Allt bra denna lördagsmorgon? :)

Kram.



PUBLICERAT: 2010-04-17, 07:50:33 | URL: http://tobbees.com
Ida

åh orkar inte anonyma xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: