2010-04-28
 22:23:58

pappa = posarN

Imorse hade jag engelskredovisning.
Satt med den hela kvällen igår, riktigt tråkig!
Men jag är heeel nöjd iallafall! Det gick bra (Y)

Efter engelskan stack jag och Dessan & simmade :)
Sååå skönt! Haha! Det kom 2 invandrare till vår sida
av bassängen som tramsade, mellan 20-30 års åldern tror jag..
Så vi simmade över till andra sidan för där var mindra folk.
Vi ser riktigt hur mkt dom 2 killarna glor på oss >.< vi ignorerade..
Sen hör vi hur dom säger " Jag  tror dom är lesbiska" HAHAHAHAH
vad fan gjorde vi som förtjänade en sån stämpel? xD vi simmade
bara xD bara för att vi inte trånade efter dom så betyder de
inte att vi inte gillar killar, BLÄH hahaha.. menmen!

Så när Dessan skulle följa mig till bussen, säger hon sen
när hon går ifrån mig"Glöm nu inte att vi är lesbiska"
Alltså... nu tror väll halva stan att vi är det xD halv kul.

Nu på kvällen har jag varit på bruks och hjälpt till i köket :)
Trivs verkligen där! Känns så skönt att komma ifrån hemmet lite..
Hatar dock att stället påminner om någon, då jag mådde skit när
jag var där för ett tag sen.. USCH.

HAHAHA, satt ute på altanen med pappa innan.. Så satt jag
och fotade lite, och han satt och pratade med mig..
När jag vinklar kameran för att fota honom slutar han prata
och ler skit gulligt. HAHAHAH. POSARN ;D HAn bara. " Ja
om den hamnar på blogget eller något annat måste man
ju så lite ordentlig ut" typ ;D
Tyvärr SUGER min kamera på telefonen, så ja..



Jag vill MYSA, jag vill bädda ner mig i sängen, brevid en söt
PÖJK och bara vaaaa! Vill titta på film, men inte ensam! Vill
kunna prata med någon, skratta med någon, som jag tkr om!!
fuck skolan, den tar all min tid.


Fiiie

DU? LESBISK? HAHAHAHAHAHA.

Dagens!


Carolina

lesbiska, hahahaha!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: