2009-09-29
 14:37:21

Snuff

Jag har varit med om hemska saker i mitt liv, tro mig.
Men jag har aldrig känt mig såhär sårad, någonsin!
Igår.. värsta dagen i mitt liv! Eller, inte precis men nästan..
Du fattar inte hur mycket du förstör!! Jag vill så gärna
men sen förstör du de, varför?
Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna lita lika
mycket på dej som jag gjorde innan...

Idag blev de en kort dag. Slutade vid halv 12.
De e då man känner sig lite sur för att man ens
gick upp ur sängen. Men så äre!
Vi hade redovisning och de gick fin fint, hade ju smartingarna
isabell och Snuff i min grupp ;)

Igår.. vafan hände igår? Vill gärna glömma hälften.
Jag och Dessan stack och simmade på hålan.
Hoppas vi ska göra de imorron också ;D myyyss!
Sen kom man hem.. å sen fick man besök..
å sen blev de skit..

HAHA, nu har nörden ida också börjat med farmville på facebook ;)


Hah, Tack Micke ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: