2009-09-14
 14:24:31

P-piller?

Hejsan.

De händer verkligen inge kul just nu!
Hänger knappt med i skolan, efter de som har hänt.
Men jag kmr ikapp snabbt som tur är! Idag hade vi teckenspråk,
vi lärde oss familjetecken, som : mamma, pappa, syster osv!
Nästa vecka ska vi presentera vår familj.

På onsdag har jag fått tid hos ungdomsmottagningen.
Efter att mamma fick sin stroke har jag funderat på
hur många exakt de är i min släkt som har fått en propp.
farmor(?),farfar, morfar, 3 farbrödrar och mamma.
Vafan går jag på p-piller för? :S
En biverkning är blodpropp. Smart där Ida!
Så nu ska jag dit å höra om andra alternativ. Jag VÄGRAR
att ha en spiral, seriöst! Efter Dessan skräckhistorier så vägrar jag.
P-plåster = DYRT. P-stav har jag hört kan vandra :S
Så, jag funderar på P-spruta. Någon som har erfarenheter av de?
Mamma tar de, å de funkar fint. Man slipper tillochmed mensen,
Kan de bli bättre?

Btw, Pappa tkr dock att jag ska svära celibat, bli nunna och bo i kloster.

 

- Dead and gone, <3


Emma

P-plåster är inget allternativ för dem innehåller samma grejer som vanliga p-piller..

Men ett alternativ är ju mini-piller :) Typ Cerazette


Anonym

Sooho ida ;) aldrig inne pa msn? :( <3


Ida

Gillar inte att käka piller varje dag.

De gör jag redan så de räcker, funderar på

en liten spruta var 3e månad ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: