2009-09-16
 15:10:58

Onsdag,

Hallelåja!
Imorse tog jag bussen till Ängelholm 07.07
Var lagom trött, usch! Men hade tid hos Ungdoms-
mottagningen 07.45
Eftersom de finns så många i min släkt som har fått proppar,
så får jag inte gå på vanliga p-piller. Först föreslog hon minipiller
Men fan asså, pallar inte knapra massa piller. Så jag frågade om
andra alternativ. Vi kom fram till de jag ville från början.
P- Spruta
De innebär att jag ska dit 1 gång var 3emånad och få en lite spruta.
Hehe! Så himla smidigt! Nu slipper man oroa sig om man har glömt
att ta en piller osv. häääärligt! OCH man slipper oftast mensen.
Så jag fick en ny tid. 14.15 samma dag. Så ja kom nyss därifrån.
Innan de stack jag in till apoteket och fick ut sprutan gratis :D
Så de kostar inget ;D
Sprutan kändes! Men inte så att man inte vill ta den igen.
Har man tagit TBC sprutan som jag har tagit, så är denna ingenting xD

* På lördag ska jag hem till Sten med tjejjoorna, så himla kul! längtar :*

* NU ska jag plugga PROJEKTARBETE, hare :*

Dead and gone - T I feat Justin Timberlake


* BTW, BESÖK MIN SYSTER : Emma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: