2009-09-17
 19:41:33

Människor förändras

Jag vill inte ta studenten.
Jag vill börja i 8an igen. Jag vill inte bli vuxen.
Jag vill inte få överdrivet med ansvar. Jag orkar inte. Inte idag.

Jag mår inte så himla bra just nu. Kan inte riktigt förklara varför.
Känns som att jag bara vill ligga i sängen hela tiden å glo på film.
Någon som vill glo med mig?

Jag har inte berättat om mitt dampanfall på Jimmy?
Jävla kukskaft han är.

I Tisdags, så skulle vi ha sjukvård. Vi skulle ha grupparbete
och min grupp skrev om Magsår. De var jag, Dess, Tobias och Jimmy.
Då fick jag höra av Sara att jag och Dess hade blivit petade ut gruppen
bara för att vi hade varit sjuka förra gången. Damp?
Så jag smsade både Jimmy och tobias och frågade vrf..
Jimmy flippade ut :S
J : Ni har ju inte varit där...
I: Men Jimmy, du har också varit borta 2 gånger som jag har varit, så varför?
J: Jag har varit på sjukhuset och pratat om när dom ska skära upp min mage
Och operera mig. vafan är er anledning? Förkyld?
I: Min mamma har fått en stroke, så jag har suttit på sjukhuset med henne
och bölat, är det en ok anledning? ta dig i röven!
J: Ja det e en ok anledning, men du hade inte behövt vara borta i 1 o halv vecka för de.
I: Jag hade hellre opererat min mage, än att min mamma inte kommer ihåg mitt namn.
J: F U!   ( ni som inte fattar FUCK YOU )

För det första.. Gymnasiet!! Han ska gefan i vrf jag e i skolan och inte! jag är
där för MIN skull! Och jag har varit borta 4 DAGAR, kan han inte räkna? Vi har inte
ens samma lektioner, så vafan vet han om jag är där och inte? och jag frågade
honom INTE vrf han inte varit där, jag skiter väll i de! Huvudsaken är att vi hade
varit borta lika jävla många gånger.. blir så irriterad!
Jimmy har blivit helt annorlunda.. när Han och Tobias sen kom till skolan, tittade han inte
ens på mig :S Tobias skickade ett "ursäkts sms" Emh.. Jag e inte less på Tobias,
vill höra de ifrån JIMMY! Sen sa typ Sara något till Jimmy om att alla var smått sura
på honom för de han skrev, så sa han " jag skiter i va ni tkr om mig" :S:S:S
Var är Jimmy som vi lärde känna i 1an? som alltid var glad och gick å kramade en hela tiden?
Men de e som dom säger, Människor förändras




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: