2009-09-07
 17:55:37

Funny little world

Mitt liv är just nu som piss i missisippi.
Gör varken till eller från. Jag är sjuk, och jag blir inge bättre..
Halsen, hosta, feber och har ont i hela kroppen.. hjälp mig?
Och.. mamma är inlagd på sjukhus.

Imorse när jag skulle till skolan hostade jag så att jag kräktes.
Väldigt mysigt >.< uärk.
Så de blev till att stanna hemma idag.. igen.. Men lärarna har iallafall
överseende eller va de heter.. de förstår att jag är hemma.

Så det har blivit en del filmtittande och msn sittande. tråkigt värre!
Vill till stan och träffa mina fjollor juu. Älskar eer <3
Vet inte om jag ska till sjukhuset sen, eftersom jag har hosta.
Vill inte smitta alla "/

JAG VILL HA VINTER! ÅÅHH! Jag vill fylla 18, ja vill ha snö
och kalla kvällar :D Jag vill ha vinterkläder och varm oboy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: