2009-09-26
 22:41:22

Dream dream dream

Hejsan.
Dagen började med att Emma skrämde ihjäl mig
när hon bankade på min dörr och sa att jag skulle
skynda mig. Vaknade som ett skott i sängen. Bläh!
Duschade snabbt, sen stack vi till ängelholm där
Emma och Linnea piercade sig.. Linnea piercade sig i naveln
och Emma piercade sig.. ja hur fasen ska man nu förklara de?
varför välja ett så komplicerat ställe? xD De e i örat iaf. Ska se
om jag hittar nån bild...  HITTADE!

 
Den staven man ser till höger.

Innan hon tog den förberedde han som piercade henne om att
den gjorde skit ont! hahaha, kul å höra direkt innan!
När jag såg dom bli piercade blev jag HEL TAGGAD
på att göra ett litet hål. Om jag hade haft pengar med mig hade
jag gjort ett litet inpuls hål i örat, men ajja.. får sova på saken ;)

Efter de stack vi å köpte skor. Hittade ett par stövlar som jag föll för :D
Så ja, de blev dom :)) Tyvärr vet jag inte hur man lägger in bilder från
Denna mobilen annars hade jag lagt upp en bild på dom.. får bli nån annan gång.

Imorron äre höstmarknad här i strövels :D MOROTSOPPA!!!! Jo jag vet, de låter skit
äckligt! Hade aldrig smakat om de inte hade varit min mamma som hade gjort den.
Men fyy faan va gott de e! Äter de bara en gång om året, så får fan passa på ;) namnnaam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: