2009-10-12
 20:59:18

Underbar helg!

Så himla kul vi hade i helgen med kören!
Jag Linnea och Filippa hade de mysigaste rummet,
med soffa, bord, stolar och allt! myyys!
Vi sjöng. lekte (A), mös, och sjöng ännu mer.
Skit härlig helg, tack för de!



Igår kom vi hem vid.. vafasen var klockan? XD
Iallafall, vid halv 3 åkte vi hem till mormor och
firade henne. Hon fyller år idag :) GRATTIS!!
Ett tag smet mamma, pappa och Emma ifrån
för dom skulle kolla in en lägenhet till Emma i Ä-holm.
Då var jag å Linnea med mormor. Mormor hade lite
ont i ryggen, så jag frågade om jag skulle massera henne
å de ville hon verkligen! Säkert i en halv timme masserade jag.
Å de hjälpte sa hon :))

När vi var där berättade Emma att jag hade fått hennes
nästintill oanvända skrivbord. Så jag ville direkt hem å fixa!
haha! klockan 7 möblerade jag helt om på mitt rum!
De tog typ 2 timmar :) blev hel nöjd med resultatet, skit mysigt!

Idag, har jag mest bara varit i skolan.. å kommit igång lite
med projektarbetet. På lunchen gick jag å Dessan på kullagatan,
då köpte jag pärlor och barlocker till att göra ett eget armband.
Så de gjorde jag när jag kom hem, tyckte de blev fint :)


Marcus

Så fint armbandet blev hjärtat <3

Hoppas att du mår bra & hade en bra helg :)

Miss you<33


Ida

Tack så mkt!

ja, jag hade en jätte bra helg! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: