2009-10-19
 17:32:24

Själviska äckelunge,

Thats me.
Om du inte visste de, så är jag världens
hemskaste person. Jag tänker inte på någon
annan mer än mig själv. Och jag står för de!
FUCK MEJ.
men de e inte sant :(
Pallar inte mina tankar..
Pallar inte era kommentarer, jag vill inte veta
om era bortskämda liv. Jag hatar mig själv!!

Jag fyller 18 om.. 16 dagar..
och jag längtar INTE. okej?
Jag längtar till den dagen då jag får träffa David,
pojken som betyder mer än alla ni andra, suckers.
Vänner, vafan är vänner?

Jag längtar till fredagen den 13 november.
Otursdag? Vår turdag! då ska jag visa mina töser
ÄNGELHOLM, ohyea.

Mina lärares kommentarer: " Ida är alltid så glad och uppåt"
Utåt kanske, jo men visst. Nu är jag bara arg. Arg på mig själv.
Låt dig inte luras pucko!

Nu ska jag ut å gå med Taiga, pallar inte.
Puss på er, rumpnissar <3


Pontus

Ida, vad har hänt?

vadå självisk? Du är den mest osjälviska tjej jag känner :S Du betyder grymt mycket ska du veta! <3


Marcus

Vad har hänt gumman :O ? <333


David Jonsson

Snälla sluta du är allt annat än en hemsk person! Du är den vackraste mest underbara person som lever på denna planet Ida! Önskar att jag var hos dig nu så jag kunde säga detta öga mot öga så du kanske förstår hur mycket du betyder för mig!! <3



PUBLICERAT: 2009-10-19, 20:12:19 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Du betyder!! <3<3


Anonym

Lilla vännen... Du vet att du kan prata med mig om det är något.. Den 7nov smäller det! Då ska vi göra Ängelhom osäkert!



Kram från systra din!


Anonym

Lilla vännen... Du vet att du kan prata med mig om det är något.. Den 7nov smäller det! Då ska vi göra Ängelhom osäkert!



Kram från systra din!


Ida

Tack Emma <3


emma

Du är utmanad i min blogg :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: