2009-10-26
 23:46:54

Ny telefon :)

Hejj! När jag frågade runt lite om den
telefonen jag ville ha sa några " köp inte
samsung man kan inte ha spel" Nehe, vrf
har jag fått en ny telefon idag och har lagt
inte ca 25 ny spel? XD De e bara ni som inte vet hur man gör ;)
Så om ni vill ha hjälp, säg till!

I förmiddas åkte jag, Linnea och mamma te väla :)
Sen tog vi bussen till Ängelholm och mötte upp Emma där
Sen gick vi å kollade på en lägenhet som Emma är 
intresserad av. Liten och mysig! Hoppas hon får den
för sin egen skull!!

Hela dagen har jag väntat på att mamma ska få ett
sms om att min telefon har kommit till poseten.
Men efter kl 5 hade jag tappat hoppet.
Affären stänger kl 7 och HALV 7 får hon ett sms om att
paketet har kommit. Liiiite glad jag blev då :D

Och jag älskar telen! iff <33<3

David <3


David Jonsson

Älskar dig Ida:) <33



PUBLICERAT: 2009-10-27, 22:31:07 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: