2009-10-18
 21:21:11

Myshelg!

Vrf heter de fredagsmys?
Hela helgen var ju mysig!

I lördags städade jag nedanvåningen.
Mindre mys kanske.. sen gick jag ut en låång runda med vovven.
Fick pratat ut en hel del med Carro, vilket kändes jätte bra!
Du är den personen som får mig att känna mig finast, mest
uppskattad och gladast. Du trycker aldrig ner någon och du
är världsbäst på att finnas där!
 För de känner jag att många av
mina vänner inte gör.. dom har aldrig tid ;s pallar inte sånt.

På kvällen träffade Jag PINNEPONKEN :D Eller Rickard som han heter.
Vi tittade på Harry potter, den nya :) Och pratade i massor!
Kändes jätte bra att träffa dej, längesen juu! Underbaring <3

  Pinne <3

Idag, uff.. orkar inte skriva om min morron, för den var värst!
Jag träffade Niklas idag :) Han våldgästade mig, nästan!
Vi praaatade, var ute med vovven och tittade i Hbgs
skolkatalog! HAHA! alltid lika rolgit att träffa dej din knasboll <3

  Niklas och sara <3



VET NI VAD? Jag fyller år om 17 dagar :$
IDAS ÖNSKELISTA:
- Pengar till en tatuering
- En piercing, i örat.. Emma vet :D
- nya naglar hos Teresia
- en ny dataskärm. som inte täcker halva skrivbordet.
- armband och örhängen
- snälla vänner (A)
- träffa David
- en ny väska.. elr ja..
- vet inte
- vet inte här heller..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: