2009-10-29
 20:17:41

Hard work work

När vaknade jag idag, halv 7 tror jag.
läste ett sms från Micke då, som han skickat
kl halv 4 å jag svarade. Då fick jag ett sms tillbaks
"är du vaken?" hahaha, " ja, jag gick precis upp. Du då? :O"
"Jag har inte gått å lagt mig än :O" Hah.Hah.Hah.

Klockan 8 tog jag å mamma bussen till Ängelholm.
Vid 9 började hennes rehab, så där var jag med idag.
Rätt intressant hur deras upplägg på rehabilitering såg ut.
Sen stack vi och åt kycklingsallad, muummss!!

Klockan 1 mötte jag Malin på stationen,
då tog vi tåget till Helsingborg och jag följde
med till hennes jobb som jag hoppas blir mitt jobb ;$
imorron ska jag dit igen och prata med chefen :)

Vilket innebär att jag måste upp i tid imorron IGEN,
och ta mig till stan imorron IGEN. uff, vart tog lovet vägen?
Hoppas på en lugn helg.


David är underbar. Just so you know.


David Jonsson

Ida du är ännu mer underbar bby, bara så du vet:) <3<3<3



PUBLICERAT: 2009-10-30, 10:14:47 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: