2009-10-07
 16:41:55

Falling for you

Ibland fudnerar jag på att skita i kärleken
överhuvudtaget, så slipper jag bli sårad.
Men vem fan kan överleva utan kärlek? ;S

Idag var de en kort skoldag. Vi hade en lektion,
Engelska mellan kvar över 8 till kvar över 10.
Vi lärde oss om engelska tidningsartiklar å sånt skit.
Sen fick vi en rubrik typ "en man stal en bil och blev
tagen av polisen" så fick man massa frågor som man
skulle hitta på svaren till och sen hitta på en egen artikel.
Känner ni mig, så vet ni att kag överdrev! Och läraren
garvade bara när jag läste upp den. Haha! kanske ska lägga upp den här? ;)

Sen läste jag upp min uppsatts om Jane Austen och Emily Brontë.
Liide nervös man var. usch fy och blä!

Sen vid halv 11 stack jag å Dessan till Simhallsbadet.
Dom två killarna som glodde sist, var där idag igen HAHA!
Sen bastade vi och fick baby len hud och sen solade vi :))


 

Nu är jag cp trött.
Har jag nämnt att jag hatar ytliga människor? jo, jag har nog de.

Puss på er :*

  


David Jonsson

Har jag nämnt att jag tycker du är otroligt vacker? jo, jag har nog de;) <33



PUBLICERAT: 2009-10-07, 17:28:22 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

hah <3<3


D one

Du är det finaste jag vet.. Vill aldrig någonsin såra dig! Jag försvara dig med ska du veta, jag gör allt, ALLT för dig! skulle inte tveka för en sekund om jag så fick sätta livet till. Allt jag ville var att vara ärlig och det jag skulle säga var ngt fint men jag vände det till ngt hemskt. :(:( förlåt för min stora groda. >.< älskar dig! <3<3<3<3 hoppas du kan förlåta mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: