2009-11-30
 21:07:50

Nannig,

Så trött jag är!
Skulle kunna gå å lägga mig klockan 7 varje "kväll".
Praktiken tar dö på mig. + att jag tränade efter..
Ska försöka göra de varje dag denna veckan,
Jag kmr ha sååå ont i kroppen te helgen. Härligt!!

Idag.. rättade jag en sjuksköterska :O
Hon sa att man va tvungen att ha samma blodgrupp
för att få en donation. Jag sa att man kunde
spola ur blodet från njuren.. Jag hade rätt XD
Läkaren intygade de.. puckade sköterska..

Blev irriterad på en undersköterska :O
Jävla nötter där jobbar.. Jag stod å pratade
med en man om vad han ville ha att dricka
till eftermidda fikan, så kmr kärringen in
när jag står med mannen å typ " va ska du ha å dricka
till fikan? Kaffe?" mannen svarade : " Ser du inte att
jag står å pratar med denna damen?" å pekade på mig.
SÅ ÄGD KÄRRINGEN BLEV!!! ursäkta mitt språk
men hon har inte varit trevlig precis..
min handledare är nice :) Hon fylde 23 år i fredags :)


 


linnea sis :D

AHHAHAHA så ägda sköterskorna blev xD

Fin bild :$ <3


David Jonsson

Vad du kan då :D haha<3



PUBLICERAT: 2009-12-01, 10:26:29 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

SisSsss! : Ja riktigt jävla bäng i huvet är dom xD

Sur tanter!!



David; Jag e faktiskt rätt så duktig ibland (A) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: