2009-11-21
 23:34:57

Fläätan

Hejsanhejsan!
Idag var det öppet hus på skolan.
Rektorn klargjorde ännu en gång att hon tyckte om mig
HAHA!

Efter det stack jag å jobbade ett tag =)
Var ensam där idag, ganska drygt faktiskt..
men ändå tyst och skönt xD

Jag vill ha pengar på min mobil, innan jag går under..
Inte ett ända sms kan jag skicka till mina sötnosar. De suger!
Ska ringa The phone house på måndag igen >.<

Jag börjar kvart i 7 på min praktik.
I STAN! Det tar en halv timme med buss in, vet ni
hur tidigt jag måste gå upp då? Jag kmr inte överleva.

Igår vare mys med Linnea och Pappa. Jag lyckades
göra min första inbakade fläta :D:D STOLT!

vad tycks?



David

Fiint Ida:) <3 <3


Ida

Tack hjärtat <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: