2009-11-01
 23:45:09

End, yes it is.

Jag ska sluta sjunga. För andra.
Ska bara sjunga i duschen och på mitt rummet när
dörren är stängd. Varför?
För ingen jävel berättar om det låter HEMSKT eller inte..
Den enda jag vill sjunga för är Linnea.
Tror ni jag vill bli som en viss fröken som trodde
att hon sjöng skit fint men de lät hemskt? och ingen i
hennes familj sa någonting? Uff, mardröm.

Igår var jag på 20 års kalas hos Timmy :)
Trevligt trevligt!

Idag har jag varit med mamma, pappa och Linnea
på pappas jobb och provat på gymmet. De e faktiskt rätt
hyffsat :)

Pratade nyss med David i telefon. Haha! Han hör
typ hälften av vad jag säger ;/ XD iof hör jag
inte precis vad han heller säger.. Men man vänjer sig väll?
Jag menar, kan man sitta i vent med massa stockholmare
så kan man väll höra vad en söt värmländare säger? (A)

Imorron äre ingen skola. Bra att man får veta de idag ;s
Ska till.. "jobbet" istället.. imorron hoppas jag få reda på
om de blir mitt lr inte..  uff!

Nuuu ska jag nanna :D <3


pappan

Jag / vi tycker det låter skitbra.

slösa inte dina talanger i duschen


Ida

Varför säger ni aldrig de då?

Jag frågar "Hörde ni att jag sjöng en stämma själv?" å ni säger " Ja, de gjorde vi"



Ja men tack XD


Linnéa :*

slutar du sjunga så det hörs slutar jag sjunga O.o <3


Ida

Men du får inte sluta sjunga :S <3


David Jonsson

Haha jag pratar svenska till skillnad från dig min lilla sötnos:D <33



PUBLICERAT: 2009-11-03, 20:51:20 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
David Jonsson

Slutar du sjunga blir jag ledsen Ida:(



PUBLICERAT: 2009-11-04, 15:57:40 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Jag pratar visst svenska ;(

De e bara du som har knäck i lurarna!

Jag ska inte sluta sjunga, Carro har

printat in i huvudet på mig att jag är duktig <3

<3<3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: