2009-05-22
 16:40:42

Satans Sjukdom!

Varför just jag?
Ge mig ett imunförsvar tack!
Men jag måste ändå säga att jag "peppar peppar" har varit frisk ett bra tag nu.
Så blir man sjuk nu när man äntligen är lång ledig. Det är icke roligt de int!
Jag som hade stora planer för denna härliga dag, men nae.

Men jag MÅSTE vara frisk innan tisdag, Annars strejkar jag! Bokstavligen!
hur man nu gör det... lawl.

Somnade halv 11 igår, var as trött! Vaknade en gång varannan timme.
Och när kl var 7 kunde jag inte somna om fler gånger.. så det var bara till
å stiga upp -.-
Mös med Taiga ett tag, sen gick jag ut och gick min runda som tar typ en halv timme..
kom hem, as varm! kollade tempen 38,6 -.-  Och jag brukar ha 36,2  KUL!
Känns som att jag har ett rivjärn i halsen. Kan inte ens dricka te.

Jag har inga stora förhoppningar på dig. Faktum är att jag inte har några alls.
Det får gå som de vill,  jag ger mig tusan i vilket.

DEN 6e JUNI SKA JAG FÖRLÄNGA NAGLARNA :D

Nu ska jag somna framför en film, natti <3


Tobbe Iquizen

be mine, plz?


Marcus

Tobbe Iquizen give up!

She´s not vacant, She´s with me!


Linnéa sis

fin bild ;D xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: