2009-05-19
 14:59:54

SAKNAD (v)

framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast. Därför går vi miste om nutiden.

Mina älskade vänner från förr, kommer jag någonsin få träffa er igen?
Har inte tid med allt och alla, och mår cp pga det!
Vi hinna mer! Men dagarna flyger bara iväg ;s USCH!

Min älskade vän, kom tillbaks till mig! Jag saknar dej, nu mer än någonsing!

Hej :)
Kan jag få byta musiksmak med någon? Orkar inte älska alla
"kärlekshistorie" låtar. blir psykiskt rubbad ju xD

Du gör mig FÖRVIRRAD. många gör mig förvirrad (A)
Men du mer än någon annan! Ena dagen är allt botten, nästa dag är allt toppen.
Desideria, jag saknar dej.. det ända jag hatar med Praktiker är att jag måste vara ifrån dej.
blä på det.

Men praktiken är underbar :D Alla barn är så underbara!
Dom är söta, busiga och alla vill kramas :D och jag älskar att kramas (A)
komsi koms :D <3


Cicc

Jag träffade dig för någon dag sen, men saknar dej redan :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: