2009-05-20
 20:27:36

Rich Jerk

Idag var det min sista dag på praktiken.
Kommer sakna barnen jätte mkt :( så jävla söta dom är!
Allihop! Fick en nobless ask och ett fint litet kort :)
Och jag har fått massa teckningar förra veckan, så fina så! Även om man
inte ser vad dom föreställer ;s

Imorron får vi hem valpen.. har inte tänkt på det så mkt idag..
det var värre för nån vecka sen, då kändes det så overkligt.

Kärlek, Kärlek, Kärlek...
Jag är en sån person som inte kan få nog av kärlek.
Kärlek ska finnas överallt! Ibland blire nästan för bra xD

Vet inte om jag borde skriva detta här, eftersom inget är bestämt..
Men Marcus föräldrar är så underbara att dom letar efter en rest resa
till mig och Marcus! Jag hoppas på Bulgarien :D Det gör dom också..
En hel vecka, bara jag och Marcus.. UTOMLANDS! hur ska de gå? haha <3

Jag saknar dig min älskade vän! <3

  TAIGA! <3


Ida

Fan vad kul! Bulgarien är toppen! Bättre än spanien enligt mej!



PUBLICERAT: 2009-05-22, 17:58:39 | URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: