2009-05-11
 19:25:11

It's my life

Jag ska aldrig sjunga igen, aldrig!
Eller jo kanske, kan ju inte låta bli..
Man hör folk som sjunger, typ på idol och sånt, och dom tror
på största allvar att dom sjunger bra :S och då börjar man ju undra..
sjunger jag lika dåligt som dom bara det att jag inte hör de? "/
Usch, sjunger med lillasyster iallafall. hon tkr att jag sjugner fint :*

Idag, var min första praktikdag :)) var på mammas dagis, super mysigt!
Har 3 1åringar som följer efter mig hela tiden. Så sött!
Längtar till imorron ;)

Har hittat en refräng som säger allt om mig;
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: