2009-05-04
 16:30:04

Brandstationen?

GRRR! JOHANNA!! ;)
Fick låna 3e boken av Sofie idag.
Guud säger jag bara! Är så himla kär i dom böckerna! Geek.
Twiilight :$

Jag fick dampanfall i skolan idag...
Tog mod till mig och ringde min praktikplats, där jag
förmodas vara vecka 20-22 BRANDSTATIONEN.
Jag ringde, men han knappt presentera mig innan hon satte igång..
"Ja, du ska komma hit och ge brandmännen massage"
"eehh va? massage? Det vet jag ingenting om?"

Jo, tydligen hade de andra gjort de som hade praktiserat där,
men liksom, oofta att jag ska ställa mig och massera 20 svettiga brandmän?
Fuck no :O Hur knäpp jag än må vara så överstiger det.
Men hon sa, att hon ville bara ha dit nån som masserade dom som projektarbete, annars
kunde de va så. Hon var skit krängd, de hörde tom Dessan som satt brevid mig.
Blev så arg! Så nu vill jag inte dit längre, jag tänker inte massera andra män :S
Endast killar i min egen ålder, heheheheh ;D

Sen blev man chokad.
Olof, hjärtat mitt! Du anar inte hur synd jag tkr om dej.
Fuck livet ibland, det är orättvist.. är så lessen för din skull.
Om jag hade kunnat, hade jag tagit nästa flyg till dig.. älskar dej vännen!

Imorron, ska vi till Allers veckotidning och sen ska vi boowwwlllaa!
Jag kmr förlora -.- Sen på onsdag, ska vi ut med en båt på havet och leta "djur"!?

På torsdag är det bara 2 veckor tills vi hämtar hundbebisen :$
HÄLSA PÅ DÅÅ? :D


Jonas

Hehe, jag fick MVG på massageprovet vi hade :$



PUBLICERAT: 2009-05-04, 21:31:07 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Marcus Boysen

Om dem tvimngar dig massera brandmännen där ringer du bara mig så kan jag ringa och prata med dem ! ! ! det är inte meningen att dem ska utnyttja dig bara för att dem kan !!! Är det något är det bara att berätta gumman <3<3 /// Din Marcus .


Jonas

haha ja, klart vi kan ;) men kan inte garantera att jag kommer ihåg något (a) :D<3



PUBLICERAT: 2009-05-04, 22:43:50 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: