2009-05-05
 22:25:15

Lets forget about the pain

I don't wanna break your heart
I just want a brand new start


jag och några kompisar stog och väntade på bussen,
och jag var på ganska bra humör, så jag stod och sjöng.
det var bara vi där, och en dam.
Efter ett tag sa damen " Jag blir så glad när ungdomar sjunger"
"och du sjunger väldigt fint!"
Jag bara : " eeehm, tack?! xD"

Mitt intryck på damer är bra, antar jag..
Igår, när jag stod och väntade på bussen med Dessan,
så emh.. berättade hon för mig att jag hade fått en pimpel i pannan.
Och jag hatar de, så jag rev bort den, och det började stört blöda.
Utan krydd! Det slutade aldrig, så jag började gaffla med Dessan
att det var hennes fel, och att hon skulle skaffa papper till mig,
men vi hade inget jävla papper xD och blodet rann i pannan på mej, FRÄÄSCHT.
Så kom det en dam, täckte mig en servett och skrattade Oo
Bara så att jag inte skule förblöda sa hon. skit kul!

Idag, har vi varit på studiebesök på ALLERS förlag i hbg
Där fick vi se hur det går till att trycka en tidigt.. Allers har typ 32 olika tidningar.
Som Allers, Allas, Hemmets veckotidning, ELLE, CHICK osv.
Något som jag inte tyckte var så positivit, det var att dom använder 400 TON papper i VECKAN!
och 20 TON färg i veckan.

Sen på eftermiddan var vi och bowlade med klassen :)
Jag tror jag kom nästa sist..
Men som jag sa till Mattias, egentligen är jag skit grymm, men jag ville
inte att Yasse skulle skämas över att hon var dålig, så jag stöttade henne ;) hehe

Imorron, ska vi ut på ett jävla fartyg med klassen.. och leta djur?
Det ska ös regna och blåsa :S Hjälp?

Jag hatar honom, jag HATAR honom.. hata hata hata.
Jag kände dig i nån vecka, och ändå bryr jag mig...

btw, jag älskar twilight.. Jag e helt jävla besatt :S
letar bilder å trailers på kommande filmer.. ;o
vet inte vad det e jag tkr om.. det är nog deras kärlek som jag är avundsjuk på "/
Hans sätt att vara på mot henne, och såklart att han är odödlig.
Ge mig en vampyr, tack! <3


Lilmary

Okej.. :) Lutar mot at jag köper den faktiskt!



PUBLICERAT: 2009-05-05, 23:17:45 | URL: http://lilmary.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: