2009-05-15
 13:36:20

Abba Abba Abba,...

Snart har jag tröttnat riktigt mycket på alla Mamma mia låtar.
Vi ska ha vårfest på söndag, å då ska vi ha "mamma mia medley"
wwiihu! Så nu i flera veckor har man pluggat in mamma mia låtar,
sketa kul ;)


Min praktik är super kul!
Är på mammas Dagis. Alla barnen är underbara!
Så himla söta och gooa :) I början av nästa vecka ska jag ha massage med dom!

Har precis kommit hem från doktorn.. 6 RÖR blod tömde dom mig på.
Får käka spenat iflera dagar nu -.- uäk!
Fick ta massa tester, och om nån vecka jag ska till ett "labb"
där dom ska spruta in en vätska i kroppen på mig och kolla med en
sorts röntgen om de samlas någon vätska där min sköldkörtel skulle finnas.
De ska göras för att se om jag har underfunktion på något annat i kroppen..
Kommer inte ihåg vad de hette, men de sitter 4 knölar vid sköldkörteln, som producerar kalk?
Så om dom inte heller funkar, så är de ju bra om man vet de :S
så att jag inte brakar ihop vid 40 års åldern. well well.
Jag sover 16 av 24 timmar per dygn. Och skulle kunna sova mer.
Det är de som är fel på mig, just nu...


Idag, ska jag på kör övning, samt imorron.
BTW, jag har lärt mig att göra OVERTONES :D


Jonas

har inge pengar på min mobil så kan inte svara. men SJÄLVKLART tycker jag om dig med :)<3



PUBLICERAT: 2009-05-16, 13:01:08 | URL: http://jajnus.blogg.se/
CAISA

Svar: Haha, ja eller hur! Det var verkligen rätt låt som van också :D



PUBLICERAT: 2009-05-17, 11:08:21 | URL: http://caisaj.blogg.se/
Anna

Lust att prenumerera på min blogg? :)



PUBLICERAT: 2009-05-17, 16:00:06 | URL: http://annavikstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: