2009-03-10
 16:42:14

(v)

All the moments I'll never forget

När jag vaknade imorse kändes det som att det låg en tegelsten på tinningen.
Det kändes ju inte sådär jätte skönt :S Så jag blev hemma ifrån skolan.
Har haft huvudvärk 24/7 i 3 veckor nu. Det förstör så jädrans mycket!
De tillfällen som jag har festat på dessa 3 veckor, har jag haft huvudvärk.
Och när jag dricker sprit med huvudvärk blir huvudvärken ännu värre, och jag spyr, trevligt jag vet.
Så Fuck denna huvudvärken! Får börja ta mina piller igen -.-

Annars då? har inte gjort så mycket idag.. har sovit, varit ute å gått.. ska nog se en film sen
Kanske twilight igen? (A) Eller någon som kan offra sig å titta med mej?

Imorron ska jag till skola!! Dessan, du måste också dit! Annars kommer jag inte träffa dej
på en hel jävla vecka, Hur ska jag överleva? tänker fan skolka :@ nej, kanske inte.. men tråk!
Jag hoppas att allt kommer lösa sig, och att du kommer ha SJUKT kul i Egypten :) älskar dej

Ska jag Duscha? Eller bada? Blev jävligt sugen på att bada.. Fryser som en GNU. :*
Hare fiiiiint :*

I believed every word that you said
All the moments i'll never forget
All the comfort, all the laughter
Through the rain

You were higher than heaven above
Showed me how to believe in your love
And I really did, I believed in you
Never gave me no reason to doubt

Don't go and break my heart
Don't tear this dream apart
I need you now, more than you know
I've never been here before
Don't leave me on my own
Without you i'm lost, oh where would I go
I need you know, more than you know
I've never been here before

You came like sunshine through the rain
Spread a word through the heartache and pain
She came to me with a purity
She was heaven scent

No one knows when the story ends
But i survived this until the end
I can sing again, I can feel again
I'm alive in the spirit of me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: