2009-03-09
 22:17:26

PirrPirrPirr

Pirr i maaagen, hela daagen -.-

Somnade sent igår, frös som ett svin!
Vaknade mitt i natten å hade köldskador xD det var då jag stängde fönstret -.-
Vaknade av mobilen kl. 06.00 och undrade var fasen jag var någonstanns, jo men tjena.. i min säng
Skyndade mig in i duschen, åt frukost å gjorde vid mig.
Jag somnade nästan på bussen, så trött var jag.
Och skolan var ju inte mycket bättre, vi började med att se 2 filmer om Hinduismen :S

SNAAAAAAAAAARK!

Sen, stack jag å Dessan till kicks och tittade på solglasögon :D
Alltid lika roligt! hittade många fina, men inte Dess "/
Sen åt hon, inte jag.. var inte hungrig :S åt ett äpple istället, och hon en kaka.
Sen hade vi matte, wippie. Har prov på onsdag :D älskar matte (A)

Du e fiiin.

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man
I'd listen to her
'Cuz I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cuz he's taken you for granted
And everything you had got destroyed





 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: