2009-03-08
 22:11:57

Piratfest

Igår, sicken kväll. haha!

Jag och Marcus kom till Emma och Linas 20års vid 6,
då bjöds det på drink och Tipsrund ( som handlade om Lina och Emma)
Gissa vem som vann? ;) Iof, vem vet vad vår första hund hette mer än jag?
Kvällen kändes ganska dryg ibörjan eftersom jag fick världens huvudvärk. OVANLIGT :S
Tyrling höll ställningarna iallafall :D Vet inte allt, rappsolja, sex och bastu. HAHA, ni fattar inte.
Maten var god och sällskapet var gött ;D somnade vid halv 4.

Idag, usch!
Blev väckt vid halv 10 tiden, då var det tydligen frukost..
Sen vid 11 blev vi halvt med tvingade att hjälpa till å städa i lokalen.
Jahaja, man blir bjuden till en fest och sen måste man städa efter sig.
Ingen bra deal de där ;)
När vi kom hem efter det, var jag as trött, sov typ i en timme efter de..

ÅH, sen såg vi Twilight :D guuuud, så söt! ska se den imorron igen :D
Hoppas de kommer en 2 snart (A)
Btw, jag fryser.. Sitter å skriver med Donatello på msn, trevligt trevligt ;D

Va fan ska jag skriva? Donatello frågade om jag var ärlig när jag skriver blogg,
och ja det e jag ju.. det e kanske därför jag inte har så mkt att skriva om..
Vill ju inte att ni ska läsa alla detaljer i min vardag ;o eller, de kanske ni vill ;)

Känslor, Känslor, omfg KÄNSLOR!


Linnéa sis

jag vill också se twillight (stavnig) :D



vem e den där dontatello (eller vad han hette)


Lina

Tyrling brukar vara bra på hålla igång haha. Skulle sett honom påvägen mot stan sen. Fy vad kul det var ;D.



PUBLICERAT: 2009-03-19, 16:32:36 | URL: http://linastarnert.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: