2009-03-05
 18:56:17

Never been here before

Vad har hänt de senaste dagarna?

I skolan håller vi på med ett Tema arbete om konflikter i andra länder.
Jag, Zara, Johanna och Ellinor har: Kurdistan.
Vi har jobbat på som satan, och kul har vi haft ;D haha Grr!
Vi ska redovisa det imorron genom en monter
med bilder och fakta om Kurdistan. å imorron ska jag ta med en vattenpipa ^^
och rökelser, så vi får lite stämning ;)

Igår var Marcus hemma hos mig :) hehe.
å idag var jag på kören :D Vi sjöng Abba låtar, as kul!
vi ska köra ett meadley med massa olika abba låtar på vår vårfest.
Pengarna som vi tjänar då går till vår lisebergsresa.

ÅHH! jag fick reda på en skit kul sak i förrgår :D
Den 14e april ska hela 2an till Göteborg och på gå Universeum.
WIIHU! Sist jag var där var det i 6an, men jag kommer ihåg att
jag höll i en blå sjöstjärna och klappade en rocka.
Det fann också en tunnel som man kunde gå igenom, och titta
på hajar. längtar :*

Don't go and break my heart
You can't tear this dream apart
I need you now, more then you know
I never been here Before


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: