2009-03-01
 22:02:17

Knas helg

Fredag var mysmysmys! Sov hemma hos Marcus, och ja.
I lördags stack vi ner till stan och åt kycklingsallad på graffiti, namnam.
Och letade presenter!
Kl halv 6 tog jag bussen ner till knutan och mötte Dessan.
Vi stack sen hem till Yasmina, och trodde att vi skulle på tjejkväll,
men Sebbe hade bjödit hem några vänner, så vi blev lite fler..
Vet inte om jag hade roligt eller inte. Eller, jag hade kul de första timmarna.. då jag mådde bra.
Men att leka sanning eller konsekvens när man har pojkvän är inge kul :S

Jag tåler inte tequila
Det är konstaterat nu! Mådde as dåligt.. Blev skit trött och mådde illa.
Vid halv tolv spydde man, så det blev till att försöka ta sig hem.
Men ville inte ta bussen hem själv, så åkte hem med Desideria
till kävlinge. första gången :) kanske inte så man vill minnas de "/ men ändå :)
har träffat hennes busiga katt Filippa :D

Imorse vaknade jag vid kvart över 8. Mådde, skit?
Tog tåget kl halv 10 mot helsingborg, där pappa väntade..
Under dagen var jag å Pappa i Farbror Anders replokal och fixade
ljudanläggning till Emma å Linas 20 års fest.. Det tog tid!!
vi stack vid 2 och var hemma vid 7. Så nu är jag as trött!
Ska krypa ner i sängen och tänka på min älskade <3

Btw, jag har en liten kurrande sak brevid min säng.
Wilda fryser, så hon får bo på mitt rum ett tag xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: