2009-03-12
 15:41:33

Ida Erika Barnholdt

Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth <3

Nu är Desideria i Egypten där det är 27 grader i skuggan,
Och jag sitter vid min dator och tittar ut när det snöar. Fuck detta xD
Det är jätte kallt ;s fryser om mina fingrar.. och andra kroppsdelar.

Det blev ingen praktik, vaknade med huvudvärk.. Ovanligt ;<
Men stack dit vid 2 och solade :) Kände att jag behövde det.
Ska försöka sola imorron också,
Btw, Tack för sällskapet igår :*

Imorron ska jag följa med Emma när hon ska göra sin andra Tatuering.
Det ska bli spännande :D Vill tatuera mig till vinter, när jag fyllt 18 dvs..
Där Emma ska tatuera sig vill jag också tatuera mig -.- Men, ska jag?
Hon ska tatuera sig ner mot foten.. å eftersom att jag alltid går med "tunna" skor
på sommaren, så e det fint.. men vet inte! Vill pierca tungan också, men de kmr jag aldrig våga.

Imorron kväll ska vi, körtjejer, ha myskväll ^^ vi ska titta på Mamma mia och sjunga mamma mia låtar xD
Och kanske äta Pizza?
 

Jag har typ, tråkigt.
Ska stryka mina gardiner nu.. Det kan ju gå som det vill xD
Jag och Linnea tittade på twilight innan. Andra gången jag ser de på 4 dagar

-Carolina, Jag finns här sötnos. Glöm inte det!
-Tya, jag saknar dej ;(;(;(;(;( <3
- Jonas & Emma, kom till skåne ffs "/
- Marcus, jag älskar dej<3


Jonas

Vi kommer till påsken<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: