2009-03-13
 15:25:00

Emma är tatuerad, igen!

Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth <3

Gick upp kl 07.30 och gjorde V mig. Jag och Emma tog bussen till
Ängelholm kl 09.10 och stack sen till Big City tatto.
Lina kom också dit! Hon ville också se Emma plågas, och jag lovar dej
med dom minerna som hon visade måste det ha gjort ont xD

ca 2 timmar tog det, den blev skit snygg! Funderar på att göra något liknande
men ganska mkt mindre.. Jag är lite feg när det gäller sånt ^^,
Sen efter det, stack vi till Linneas praktik. Guuud så mysigt! Hon fick hot stone massage!
Sen stack vi och åt. Efter det gick vi till Rönneskolan och hälsade på. Min mat innehöll
Vitlök -.- så jag var as rädd för att det skulle lukta.. HAHA, önskade att jag inte
skulle träffa nån jag känner, men så hör jag någon " Men Hej Barnholdt! "
Jo men hej Niklas xD Vi ska ses nån dag, kom vi fram till.. vet inte riktigt när bara.

Sen, gick vi in till SoP där Emma köpte fina glas, sen gick vi till en klädesaffär där jag
hittade AS söta underkläder :D köpte 3 par nya trosor, sötasöta! mysmys <3
Kom nyss hem :) kl 18.15 ska vi sticka till kören, är inte riktigt laddad.. men ja, får la se!


<3<3                                                                            






Hur e det? :(
mår nästan illa när jag äter... suck
Goodbye, my hopeless dream


Love

Slit inte ut mitt namn söte ;) <3


Cc

Nya underkläder är alltid kul :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: