2009-03-02
 22:22:07

Älskade Älsk

Idag har vi lärt oss om energi.
Om hur man får värme till ett hus, Högst ointressant :)
Don't play with my heart, dear!

Skolan kändes onödig idag. Fick inte mycket gjort, men fick
träffa Dessan iallafall :) å då blir man alltid glad.
OCH, hon har köpt min favvo Mascara till mig :D + i kanten där gullunge <3

JAG ÄR IRRITERAD, från det ena till det andra.
I torsdags laddade jag på min tele med comviq kompis 75 och det brukar vara i en månad.
Men när jag skulle kolla saldot i lördags hade jag 10 kr kvar :S blev jätte snopen.
Så idag ringde jag kundstjänst och han berättade att jag hade en premeration som
kostar 50 kr i månaden. FAN HELLER :@
Så jag fick Avregistrera mig, men ändå.. jag har inte gjort ett skit och förlora 50 kr.
Så idag fick jag ladda på med 195 Comviq kompis, är man fattig nu eller?

10000 tack till Emma som köpte cider till mig och Marcus i tyskland idag, tack tack!
Åh, måste köpa present till henne och Lina nu i veckan, shit shit. får göra de på onsdag me Marcus..

Marcus, you are the one for me <3
<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: