2009-03-29
 13:53:01

29/3 - 09

Igår blev det en lugn och mysig kväll :)
Tittade på några filmer och bakade :D ensam!
Brukar inte baka, för jag suger på det. Men denna gången blev dom as goda;)

Vi får gäster om 10 min. Vi ska fira Emma!
god mat och trevliga människor, finns det något bättre? <3
Kärlek kanske,..

ÅHH! Vad jag längtar till sommaren!!  Så jävlans roligt man har då,
inga ledsna miner bara sol och värme! ;) Vad gör vi i sommar? Hultsfred? Tälta på stranden? ;)
Grilla på gröningen? Baaaada å sola!? ah fan :D mysmysmys :*
längtar tills vi ska sätta upp poolen xD  myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys :*

Man börjar undra.. vilka som är ens riktiga vänner.. !?
Joakim och Pontus! Tack för att ni finns "/ vet inte vad jag
skulle gjort utan er.. Ni betyder :*:*:*:*:*:*:*

Baaakat

For alle de gange du har pisset mig af
For alle de gange du var alt for svag
For alle de gange du har disset mig, ja
Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig
Så fuck dig


Pontus

Allt för dig sötnos <3


Ida

Haha, Jävlar vad fort du skrev xD <3<3<3<3<3


Sara M

Hjäääärtat! Saknar dej!! Ring mig :D eller så ringer jag dig xD <3<3<3


Carl

Men lille vän!

du har 10000 vänner, alla kan väll inte ha varit upptagna? eller? Jag tillexempel (A)


Ida

Men Carl, du har inte tänkt på att jag kanske inte vill vara med alla dom där 10000? xD Det finns ju första och andra sortering ;) och vissa sorterar man inte ens... haha <3


Carl

Var hamnar jag då? Bland dom du inte ens sorterar? hahaha, så snäll du är! puss


Ida

Jag är alltid snäll ;) Haha, klart att jag sorterar dig! <3


Tobbe

Jaha, nu blev jag också nyfiken! Var hamnar jag i din såkallade sortering? Jag var också ledig igår, eller jag hade blivit det om du hade bjudit hem mej ;) <3


Hanna

Mums, jag har bakat cupcakes idag :Dtyp samma! SÅ GOTT! Hoppas allt är bra med dig!? :)



PUBLICERAT: 2009-03-29, 19:42:48 | URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Hanna

vad bra :D det är det här med! Länge sedan man såg dig nu juh! :/



PUBLICERAT: 2009-03-29, 20:30:42 | URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
HannaPanna

vad bra :D det är det här med! Länge sedan man såg dig nu juh! :/



PUBLICERAT: 2009-03-29, 20:36:18 | URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: