2009-03-28
 16:54:23

28/3-09

Tack för igår!

Idag har jag baara slappat. Haft ganska tråkigt.
Gick upp tidigt, kunde inte sova ;s följde med Mamma å Pappa
till lantmännen och hämtade en disco boll, och sen till Maxi å handlade.
Har köpt 3 nya underkläder också xD

Har as tråkigt :( Alla springer runt å gör V sig, för dom ska bort..
åsså sitter jag här, ensam xD Buhu, klaga kan man ju.
Får se vad som händer :*

Btw, jag har försvarat dig när alla andra har sagt vilket rövhål du är,
men snart börjar jag fantome att tro på dom!
Jag hatar när folk ljuger för mig, och när dom inte kan stå för det dom gjort/sagt.

black heart

My gift is my song
And this one's for you
And you can tell everybody
That this is your song
It maybe quite simple
But now that it's done
Hope you don't mind
I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world


Carolina

Åååh, vill inte att du ska vara ensam :( Absolut inte nu!! Så tråkigt att vi inte kunde baka tsm <3


Sara

Men vännen, jag hade ju kunnat komma :( <3<3


Oliver "Klinken"

jag saknar dej min underbara lilla sötsak<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: