2009-03-27
 15:37:43

27/3 - 09

Grattis Emma på 20års dagen!
var på praktiken idag, sista gången för miig :D fett skönt!
Efter den kom mamma å pappa å hämtade mig, sen stack vi till öresundskraft och
hämtade Emma. Vi var på väla en stund. Försökte hitta en ny tunika, men orkade
inte leta så länge.. isch!

Vill inte ha huvudvärk!! inte ikväll :(
Ska hem till Yasse å ha treeevligt!

JAG HATAR NÄR PERSONER DUSCHAR I 25 MINUTER NÄR
DOM VET ATT MAN STÅR OCH VÄNTAR PÅ DUSCHEN :@


Jonas

vi ska åka dit i påsk :))<3



PUBLICERAT: 2009-03-27, 17:41:37 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Sebastian från Småland

Jag vet vad du menar -.- Min syster brukar göra så.. Hon tillbringar 50 min inne på dass varje morgon, och hon vägrar att lämna stället. Köss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: