2009-03-21
 22:54:23

21/3 - 09

Oh, what a night dot dot dot

Körläger igår till idag.
Mys mys mys mys! Jag Filippa Karin och Linnea hade kuligt igårkväll!
Vi sjöng, tittade på mamma mia och tog 1000 bilder xD Btw, ska
försöka lägga in bilderna imorron, kolla Bilddagboken: IdaBarnholdt

Vi hade as mysigt iallafall!
Imorse, vaknade vi vid 8 av alla småungar som slog i dörrarna, suck!
Att dom ska va så jävla morron piigga xD Agneta, körledaren mådde as
dåligt, så hon fick åka hem :( Men vi fixade det :D jag fick hålla i det istället xD
Hon skrev en lapp om vilka låtar vi skulle öva på, så de var inte så svårt.

Efter lägret stack jag Filippa och Linnea hem till oss och bastade, såå sköönt!
Sen kom Marcus.. vi pratade... usch! :( nvm.
Donatello, krya på dej! Och Carolina, hör av dig om de icke löser sig! <3

Vid 6 stack familjen, jag och Marcus in till Grannarna :)
Där fick vi god maat, och jag Emma Linnea å Marcus tittade
på Robinsson medans gamlingarna roade sig själva.

Imorron, äre kyrka halv 10. Döda mig! Får se hur de går "/
Men efter det får vi våfflor :D goootte! <3


Filippa :)

Hahaha... Oh, what a night dot dot dot.. xD

tack för trevlig natt och dagar Ida :)



PUBLICERAT: 2009-03-21, 23:18:31 | URL: http://fliiipps.blogg.se/
Ida "jag" Barnholdt

Tack själv snäckan ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: