2009-03-16
 20:21:24

16/3-09

Kärlek och hosta kan inte döljas,


Fick inte ig på matteprovet ;D haha!
Igår när jag rensade garderoben slängde jag 26st bhar och har 24st kvar :)

Idag, har vi bara haft 2 lektioner.. Naturkunskap och Matte. Kunde lika bra ha stannat hemma.
Nej då, jag å Sofie fick mkt gjort på naturkunskapen, visst fick vi? ;)
På matten hade vi bara genomgångar. Orkar inte lyssna i 3½ timme :S
Jag å Sofie lyssnade på hennes ipod istället (A) eftersom jag inte har några hörlurar..
Känner mig nästan naken utan mina hörlurar ;s tolka det inte fel, men får ett hål i mitt hjärta (A)
Haha, Så mkt betyder mina hörlurar :D musiken är mitt liv (v)

När jag kom hem, var jag as trött! Pluggade, och vilade.. Hade skallebank också/
eller har.. Kunde inte ens åka till kören, för jag var för trött.. ge mig SOL!
alla blir gladare och piggare när det är sol! och brunare (A)
Mattias, idrottsläraren tkr iallafall att jag är brun :D han frågade om jag hade varit utomlands(A)
Men nu får vi se när Dessan kmr hem, hur brun hon är :D mahaha!

Tya, jag saknar dej, du finns i mitt hjärta.

Idag får Sofie pryda min fina blogg, puss på dig Hjärtat!



Sofie

haha alltid ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: