2009-03-15
 22:27:46

15/3 - 09

Myshelg! Verkligen!

Vann rätt låt i melodifestivalen? - Jag bryr mig inte ^^,
Igår var jag å Marcus I Ekeby och grattade hans kusin
som fyllt 18 :) Grattis Linus! Vi fick god mat också :D
Sen på kvällen tittade vi på Melodifestivalen, och Marcus masserade mig (A)
vi var ensamma hemma för Mamma å Pappa var på fest,
Emma var på fest och Linnea var på Ekebo med sina tjejkompisar :)
Donatello gjorde mig nervös, hela helgen. saacchh!

Idag, åkte Marcus hem tidigt för jag skulle storstäda rummet.
Blev helnöjd med resultatet ;) Har rensat gaarderoberna också :D
vid 6 tiden cyklade jag till åsbytorp och solade ;D men brände mig som
satan :/ Låren, ansiktet och boobsen. Det bränner!

Tya, jag ber dig kom tillbaks! Jag kommer alltid att älska dej ;(
vännen, jag kan inte sluta tänka på dej, fan!



Kärlek och hosta kan inte döljas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: