2009-06-01
 19:19:26

Sol sol SOL!

Så skönt väder det är!  Eller vad säger ni? ;)

Idag är det en helt vanlig måndag.
Skolan var som den brukar vara. Den började med Religion,
där vi hade förberedelser inför våra etikdebatter, vi fick dra lott
om vad vi skulle ha, det fanns typ ;
För dödshjälp / mot dödshjälp
för abort / mot abort
För att homosexuella ska få adoptera / mot...
För dödsstraff / mot dödsstraff
Osv,

gissa vilken jag fick? -.- Jag ska debattera om något som
jag absolut inte står för! Jag fick MOT abort.
Så jävla svårt att prata mot något som man är för..
Kommer på hur många som helst bra argument För abort, men jajja.
Det ända vi har kommit på är att " det är mord" -.- Men vadå, en liten slemklump?
om jag skulle blivit gravid nu, skulle jag har gjort abort. Hemska tanke. usch!

Iallafall :D när jag skulle hem var bussen FULL, usch. Fick sitta brevid en
svettig gubbe som luktade sprit. väldigt trevlig. Han frågade mig vad klockan var
typ 4 gånger, vadå senil? han hade väll söpit bort att hjärnceller.
När jag kom hem, skyndade jag mig ut i poolen, så jävla gött! la mig på en
madrass och somnade ;s Hade ju vaknat om jag trillade i vattnet, så..

du är så SÖÖÖT :* Garv*
Idag, darrade jag som en rädd hund. Så pinsamt!
Darrar alltid när jag blir nervös.. :S




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: