2009-06-23
 23:20:57

Betyg :D

Visst känns de konstigt å gå å lägga sig när det har börjat ljusna?
nu några nätter i rad har vi gått och lagt oss vid 4 tiden.
när man tittar ut klockan 2, är det svart och stjärnorna lyser.
När man sen går å lägger sig, ser man solen igen. Wierd?


Denna veckan har jag och Marcus verkligen otur. Eller så är vi bara klantiga.
Men men. Idag, har vi varit hemma hos herr och fru Snygg och grillat
revben :D till efterrätt blev det jordgubbar, fy fan vad god mat Britt gör!!

På fredag ska Linnea ha sina 15års fest. Och jag har lovat att
hjälpa henne. Rättare sagt ska jag supa med småbarnen ;D HAHA kidda.
Den 3e äre återträff med förra klassen :D Robin och jag ska
INTE komma ihåg den kvällen, har vi bestämmt.

När jag och Marcus satt på balkongen och rögade vattenpipa, smsade min
kära syster om att mina betyg hade kommit. Först skrev jag bara: INGEN ÖPPNAR!!!
Sen blev jag så nyfiken att jag ringde mamma och frågade om hon kunde öppna xD
Så de gjorde hon, hon läste upp alla 19 ämnena. Jag hade bara 3 som var G :D
Resten Vg och Mvg, Duktig Ida.

Nu ska jag och den personen jag älskar mest i denna värld mysa
vid en dålig film. ÄRE INTE HÄRLIGT?

kärlek <3


 
M (v) I


Michelle

duktigt duktigt ;)



PUBLICERAT: 2009-06-24, 10:44:51 | URL: http://michellabella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: