2009-06-06
 12:20:30

Nationaldagen.

Tack för igår Emma ;D
Vi var i Ängelholm på topspin och spelade biljard.
Hon vann, och jag hade en boll kvar ;P så duktiga så!
Vi tog några cider, och pratade med lite folk. trevligt trevligt.
Längtar tills man blir 18 så att man kan göra de lagligt ;D
på tal om det -.- Så kom Michelle, smarthuvet, fram och sa
Skit högt, MEN IDA, DU ÄR VÄLL INTE 18?
"eehh jo, jag fylde 18 i februari 8-)" ofta man gör så :S

kom hem vid 2, var skit trött och kissnödig xD
de e de värsta med alkohol, de rinner rakt igenom.

Snart ska jag ner till örjaparken där dom har nått j*vla jippo x)
ska hämta taiga så att hon kan få äta.
Klockan 3 ska jag fixa  naglarna, och efter det ska jag hem
till Älsk's mormor :) Vi ska sova där, och äta god mat ;D kanske blir
hemmagjord planka bara för att jag älskar den!

Så jag finns på telen hela dagen :*

GRATTIS UNDERBARASTE JONAS PÅ DIN 17 ÅRSDAG! <3


Jonas

tack så mycket ida :D <333



PUBLICERAT: 2009-06-06, 16:49:55 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: